.:. عبادت .:.

عبادت یعنی پذیرفتن و اعلام بندگی خداوند یکتا

.:. عبادت .:.

عبادت یعنی پذیرفتن و اعلام بندگی خداوند یکتا

درس جدید از زندگی

به نام خداوند مهربان

 

هر چقدر ایمانت قوی تر باشه
هر چقدر بیشتر باخدا باشی
و هر چقدر بیشتر برای رضای خدا تلاش کنی
کمتر از مردم اطرافت می رنجی !
چون نیاز به توجه دیگران در وجودت کمرنگ و کمرنگ تر می شه .
علت اصلی اش هم اینه که توقع پاداش و توجه از دیگران نخواهی داشت .

خود من یه مدتی بود این اصل رو فراموش کرده بودم
و توی برزخی از چرا ها گیر افتاده بودم و غصه می خوردم
ولی حالا تصمیم گرفتن با قوی کردن ایمانم
دست از سر اطرافیانم بردارم :) و هیچ توقعی از اونها نداشته باشم ...
برام دعا کنید موفق بشم .
منم برای همه شما آرزوی موفقیت می کنم و آرزو دارم
همیشه و در همه حال در پناه خداوند یکتا زندگی زیبائی داشته باشید.

نظرات 3 + ارسال نظر
پاییز صحرا دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ب.ظ http://paize-sahraa.blogsky.com

سلام دوست خوب حال شما چطوره انشاالله که خوب و سلامت هستین مطلب قشنگی نوشتین به چیزهای خوبی هم اشاره کردین واقعا همینطوره انسان اگر فقط و فقط همه کارش فکرش عملش برای خدا باشه نه از دیگران توقعی داره نه انتظار تشکر به قول ژولیده نیشابوری
دلت خانه ما کن مصفا کردنش بامن
به ما درد دل افشا کن مداوا کردنش بامن
اگر درها برویت بسته شد دل بد مکن با زآ
در این خانه دق الباب کن وا کردنش با من
بیفشان قطره اشکی که من هستم خریدارش
بیاور قطره ای اخلاص دریا کردنش با من
اگر گم کرده ای ای دل کلید استجابت را
بیا یک لحظه با ما باش پیدا کردنش با من
بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را
بیاور نیک و بد را جمع و منها کردنش با من
چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن
عم فردا مخور فردا مهیا کردنش با من
اگر غرق گنه گشتی مشو نومید از رحمت
تو توبه نامه با بنویس امضا کردنش با من
می بخشین که طولانی شد موفق و سربلند باشین التماس دعا

پازل دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ب.ظ

سلام.
من مهدی سالم هستم و جهت بررسی و داوری وبلاگ شما در مسابقه وبلاگ نویسی عفاف و حجاب خدمت رسیدم.
انشا الله موفق و پیروز باشید.
www.pazzel.parsiblog.com

الهه دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام...مطالب فوق العاده ای را ذکر کردی که تلنگری بود بر روحم.واقعا ممنون.موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد